Naar Auckland

30 januari 2020 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Onze laatste dag in Paihia is een beetje in het water gevallen,  warme regen dat dan weer wel. Toch nog even in zee kunnen zwemmen en verder genoten van een rustige dag. Laatste avond afgesloten met een heerlijk diner.

Hartelijk afscheid genomen van Heinz en Brita, zeer gastvrije eigenaren van deze B&B. Ieder ontbijt op hun terras with a view was zeer geanimeerd.

Rit naar Auckland voorspoedig met een ienie mini stukje tolweg waar je nog geen 1,50 voor hoeft te betalen. Auto ingeleverd, we hebben zo'n 4500 km gereden.

Hotel ligt midden in het centrum aan de haven, gezellige drukte, er wordt gigantisch ver- en gebouwd. 30% van de Nieuw Zeelanders woont in Auckland.

Maritiem museum bezocht, Nieuw Zeeland heeft wat met boten, geen wonderr als je bedenkt dat het omgeven wordt door water.

Morgenochtend met taxi naar het vliegveld voor de trip at home.

Wat een land, wat een indrukken.  We hopen dat we jullie daarvan een beetje hebben laten meegenieten.